اگر سپاه تحریم نمی‌شد در آرمان‌ها و راهبردها شک می‌کردیم
کد خبر: 3806029
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
حزنی:

اگر سپاه تحریم نمی‌شد در آرمان‌ها و راهبردها شک می‌کردیم

گروه اجتماعی - فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخار می‌کنیم که دشمنان ما دشمن بشریت هستند و اگر سپاه تحریم نمی‌شد باید در آرمان‌ها و راهبردها شک می‌کردیم.

اگر سپاه تحریم نمی‌شد در آرمان‌ها و راهبردها شک می‌کردیم
به گزارش ایکنا از ایلام، ضیاء‌الدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست خبری آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان استان ایلام، اظهار کرد: اگر آمریکا را تحریم نمی‌کرد باید در آرمان‌ها و راهبرد‌های آن شک می‌کردیم، افتخار می‌کنیم دشمنان ما دشمن بشریت هستند.
وی با تقدیر از زحمات سردار جعفری در طول دوران فرماندهی سپاه پاسداران، تصریح کرد: اقدامات محرومیت‌زدایی که در کشور در حال انجام است از افتخارات سردار جعفری است.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با تبریک به سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران، ادامه داد: رسالت قرارگاه محرومیت‌زدایی کار کردن در نقاط مرزی است و رمز موفقیت ما این است که با مردم هستیم.
حزنی تاکید کرد: ایلام از جمله استان‌هایی است که نیازمند کار بیشتر است و هدف ما این است که طوری کار کنیم که مستضعفان از ما رضایت داشته داشته باشیم.
وی از برنامه‌ریزی سپاه برای ترویج ازدواج آسان و مبارزه با آسیب‌هایی مانند طلاق، اعتیاد و بیکاری خبر داد و تاکید کرد: طلاق زیبنده‌ی نظام اسلامی نیست، این موضوع یکی از نگرانی‌های ما است و به همین منظور سپاه در این زمینه وارد شده است و تاکنون توانستیم 3 درصد آمار طلاق را کاهش دهیم.
انتهای پیام
captcha