توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه
کد خبر: 3806033
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
حزنی خبر داد:

توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه

گروه اجتماعی - دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران از توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور طی دو سال اخیر بین زوج های جوان خبر داد .

توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه
به گزارش ایکنا از ایلام، سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در ایلام، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سطح کشور ازدواج آسان با استفاده از تأمین جهیزیه زوج‌های جوان است .
وی با بیان اینکه در این راستا طی دو سال گذشته قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با همکاری دولت، نهادهای خیریه، کمیته امداد، آستان قدس و… بیش از ۷۷ هزار سری جهیزیه در کشور توزیع کرده است، تصریح کرد: بیش از ۳۸۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان میزان اعتبار این تعداد جهیزیه بوده است .
حزنی گفت: بیش از 9516   پروژه عمرانی و غیر عمرانی در راستای محرومیت زدایی در ایلام اجرایی شده که برای این میزان طرح بیش از ۷۹ میلیارد تومان اختصاص یافته که تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است .
وی از آمادگی کامل سپاه برای بازسازی مناطق سیل زده با نهادهای مختلف خبر داد و گفت: سپاه این آمادگی را دارد که تمامی موتورپمپ‌های کشاورزان ایلامی که بر اثر سیل تخریب شده، سپاه حاضر است تمامی این موتورها را به طور رایگان تعمیر کند .
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه در امر بازسازی و تعمیر منازل مسکونی مردم مناطق سیل زده از آمادگی کامل برخوردار است و بخشی از کارها را تقبل کرده، همچنین آمادگی مشارکت برای تهیه لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده با دستگاه‌های اجرایی استان‌های سیل زده هستیم .
جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین‌(ع) ایلام نیز اظهار کرد: سپاه تمام قد در خدمات اقشار مختلف مردم است و برای ترویج ازدواج آسان، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را در اولویت کاری خود قرار داده است .
وی تصریح کرد: امروز با حضور سردار حزنی، آئین اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به نوعروسان ایلامی در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شده است .
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: در بحث سیل نیز سپاه خدمات رسانی گسترده ای را در مناطق سیل زده استان انجام داده است، هم اکنون نیز خدمات رسانی سپاه استان ایلام به این مناطق و حتی روستاهایی از استان لرستان نیز ادامه دارد .
شاکرمی تصریح کرد: خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی، باغات، جاده و…در استان بر اثر سیل وارد شده است، سپاه از همان روز اول در بخش مختلف از جمله هوایی و دریایی به مردم مناطق سیل زده استان خدمات رسانی کرده است .
وی افزود: هم اکنون نیز نیروهای جهادی در حال پاکسازی منازل مردم هستند و آماده همکاری در بازسازی و تعمیر منازل مردم نیز هستیم.
انتهای پیام
captcha