۵۰ هزار کیسه «همیان مولا» در یزد توزیع می‌شود
کد خبر: 3806062
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
همزمان با ماه رمضان؛

۵۰ هزار کیسه «همیان مولا» در یزد توزیع می‌شود

گروه اجتماعی ــ قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای طرح «همیان مولا» از توزیع ۵۰ هزار کیسه همیان مولا در بین اقشار مختلف مردم همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

۵۰ هزار کیسه «همیان مولا» در یزد توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین باقریان، قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد، روز گذشته، 3 اردیبهشت ماه در جمع هیئت‌ رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد اظهار کرد: طرح‌های مختلف مشارکتی از جمله جشن رمضان، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، همیان مولا و مفتاح‌الجنه با مشارکت مردم نیکوکار استان یزد در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: کمیته امداد در طی سال به‌ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به نیازمندان دارد، طرح همیان مولا ازجمله این برنامه‌هاست و امسال به همین منظور ۵۰ هزار کیسه همیان مولا در بین اقشار مختلف مردم توزیع می‌شود و نیکوکاران کمک‌های اهدایی را درون این کیسه‌ها قرار داده و به کمیته امداد تحویل می‌دهند، این نهاد در کوتاه‌ترین زمان نسبت به توزیع اقلام و مواد غذایی اهدایی به نیازمندان اقدام می‌کند.
قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد ادامه داد: حامی یابی و مشارکت نیکوکاران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین نیز از اهمیت ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان برخوردار است و این موضوع در شب‌های قدر جلوه بیشتری پیدا می‌کند.
وی بابیان اینکه نیکوکاران یزدی می‌توانند در تأمین نیازهای ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم با این نهاد همکاری کنند افزود: ۱۴ هزار و ۳۳۰ حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۴۱۵۲ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده‌ دارند.
قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد ادامه داد: طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند، طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و ازکارافتاده است.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت‌ها برای رفع مشکلات محرومان ادامه داد: طرح مفتاح الجنه از دیگر طرح‌های مورد توجه در ماه مبارک رمضان است و خیران و مسئولان می‌توانند در قالب این طرح در منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد حضور پیدا کنند و ضمن مؤانست و هم‌نشینی با نیازمندان از نزدیک مشکلات آنان را موردبررسی قرار دهند.
قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد یادآور شد: برگزاری جشن رمضان در شهرستان‌ها، راه‌اندازی پویش مردمی برای تأمین مایحتاج ضروری محرومان و اطعام و افطار اقشار نیازمند از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام

captcha