مشارکت یک میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح «مفتاح‌الجنه»
کد خبر: 3806103
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

مشارکت یک میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح «مفتاح‌الجنه»

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از مجموع یک میلیارد و ۳۹ میلیون تومان مساعدت انجام گرفته در طرح مفتاح‌الجنه، در سال ۹۷ مبلغ ۲۱۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۸۲۷ میلیون تومان آن به صورت کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

مشارکت یک میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح «مفتاح‌الجنه»هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح مفتاح الجنه یکی از فعالیت‌های این نهاد است که با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی و فراهم کردن فرصت لازم برای مجالست و کمک به نیازمندان و ایتام برپا شده است.
وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، 716 نفر از نیکوکاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور رسیدگی به مشکلات خانواده‌های نیازمند در سال گذشته از 4 هزار و 618 خانوار تحت حمایت کمیته امداد بازدید کرده‌اند.
وی یادآور شد: در سال گذشته خیران و مسئولان در سطح استان، 760 میلیون تومان در قالب طرح مفتاح‌الجنه به خانواده‌های مددجویان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: از مجموع یک میلیارد و 39 میلیون تومان  مساعدت انجام گرفته، در سال 97 مبلغ 212 میلیون تومان به صورت نقدی و 827 میلیون تومان آن به صورت کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
صفری گفت: طرح مفتاح‌الجنه در راستای دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، افزایش نشاط روحی، روانی و نیز آشنایی با مشکلات جامعه هدف در جهت رفع مشکلات اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به خصوص ایتام و محسنین و بیماران صعب‌العلاج و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در اولویت کارها قرار دارد، افزود: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح‌الجنه در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آن‌ها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل اندازه گیری نیست.
انتهای پیام
captcha