نقش معلمان در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی تبیین شود
کد خبر: 3806114
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

نقش معلمان در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی تبیین شود

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: نقش بی‌بدیل معلمان در شکل‌گیری، تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی باید به درستی در جامعه تبیین شود.

نقش معلمان در شکل گیری و تثبیت انقلاب اسلامی تبیین شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: معلمان صاحبان خرد و اندیشه و زبان گویای جامعه هستند که در بزنگاه‌های خطر با حضور انقلابی خود در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروز می‌خواهند خواسته‌های به حق معلمان را سیاسی جلوه دهند اما شعور، فرهنگ غنی و عشق و ارادت معلمان نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی این توطئه را نیز خنثی می‌‌کند.
حیاتی با بیان این که ریاست جمهوری اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات به ویژه مسائل معیشتی معلمان دارد،گفت: استاندار خراسان‌شمالی هم برای حل دغدغه‌های معلمان استان تاکید دارد و این موضوع در دستور کار مدیریت عالی استان است.
وی افزود: صدا و سیمای استان باید صحنه‌های ایثار و از خود گذشتگی‌های مختلف معلمان را به تصویر بکشد و معلمان در برگزاری آیین‌های گرامیداشت مقام معلم ایفای نقش کنند.
حیاتی با بیان اینکه امروز مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش خلاق، پویا و نوآور می‌گذرد، گفت: نقش بی بدیل معلمان در شکل گیری، تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی باید به درستی در جامعه تبیین شود.
وی یادآور شد: بنا به تأکید و دستور دکتر شجاعی امسال زنگ سپاس معلم ، ۱۱ اردیبهشت در یکی از مدارس روستایی دوردست نواخته خواهد شد و برنامه محوری استان نیز در یکی از روستاهای اسفراین و با حضور استاندار برگزار می‌شود.
حیاتی با تاکید بر اینکه برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم باید با شکوه و با کیفیت برگزار شود، خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش و برگزاری یادواره شهدای آموزش و پرورش از محوری ترین برنامه‌های این ایام می‌باشد.
وی گفت: بنا به دستور استاندار باید تمامی فرمانداران، مدیران استانی و شهرستانی در ایام گرامیداشت مقام معلم در مدارس حضور یابند و از معلمان تجلیل و قدردانی کنند.
انتهای پیام

captcha