افتتاح فاز سوم طرح توسعه امامزاده محمدعابد(ع) اراک
کد خبر: 3806128
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

افتتاح فاز سوم طرح توسعه امامزاده محمدعابد(ع) اراک

گروه معارف ــ تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک از افتتاح فاز سوم طرح توسعه این امامزاده در قالب ساختمان اداری خبرداد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: دفتر اداری آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک همزمان با نیمه شعبان ولادت مسعود حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
وی با بیان اینکه ساختمان اداری این امامزاده در یکهزار و 300 متر مربع احداث شده است، اظهار کرد: مجموعه ساختمان اداری حرم متشکل از دفاتر خادمان راهنمای زائر آقا، خادمان راهنمای زائران خانم و خدمات پشتیبانی به ساختمان جدید منتقل شده است.
حجت‌الاسلام حسینخانی با اشاره به اینکه مجموعه اعتبارات ساخت فاز سوم(بخش اداری) توسط خیرین و کمک‌های مردمی تأمین شده است، در خصوص فازهای احداث شده گفت: از مجموع 6 هزار و 900 متر زمین در نظر گرفته شده 3 هزار و 800 متر آن در قالب دو فاز احداث شبستان در متراژ 2 هزار و 500 متر و افتتاح روضه منوره و 1300 متر مربع ساختمان اداری به بهره‌برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: بنا داریم در صورت تأمین مالی مابقی رواق‌ها نیز تا میلاد امام رضا(ع) افتتاح شود.
انتهای پیام

captcha