برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره سفرنامه‌نویسی امام رضا(ع) در سمنان
کد خبر: 3806130
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره سفرنامه‌نویسی امام رضا(ع) در سمنان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی امام رضا‌(ع) در این استان خبر داد.

برگزاری کارگاههای آموزشی جشنواره خاطره نویسی و سفرنامه نویسی امام رضا (ع) در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیما رجبی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 4 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان در سال جاری میزبان برگزاری جشنواره خاطره‌‌‌نویسی و سفرنامه‌نویسی امام رضا‌(ع) است، گفت: این جشنواره قرار است در ایام شهادت حضرت‌ علی‌ بن موسی الرضا‌(ع) در سمنان برگزار شود و کارگاه‌های آموزشی این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان و از بیست و سوم خرداد در شهرستان‌های مختلف استان سمنان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان زمان برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی امام رضا‌(ع) را آبان‌ماه سال جاری دانست و اظهار کرد:  تدوین و ارسال فراخوان این جشنواره به مشهد مقدس است که پس از تایید بنیاد بین‌المللی امام رضا‌(ع) فراخوان همراه با پوستر آن چاپ و منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد: سمنان در سال‌های گذشته میزبان جشنواره داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) بود که از امسال این جشنواره به‌صورت دوسالانه برگزار و علاوه بر آن میزبانی برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی امام رضا‌(ع) به سمنان واگذار شده که به ترتیب هر یک ازاین جشنواره برگزار خواهد شد.

رجبی متذکر شد: جهت برگزاری این جشنواره نشستی با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر تخصصی جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی امام رضا‌(ع) و مسئول دبیرخانه جشنواره مذکور در این اداره‌کل برگزار شد و در آن مقرر شد برای هرچه بهتر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، استادان مجرب و صاحب نظر در این خصوص انتخاب و معرفی شوند.

انتهای پیام

captcha