توسعه همه‌جانبه با استفاده از تضارب آرا محقق می‌شود
کد خبر: 3806134
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

توسعه همه‌جانبه با استفاده از تضارب آرا محقق می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان مبتنی بر بهره‌مندی از نظرات گروه‌ها و تضارب افکار مختلف است؛ فعالیت‌ها و تلاش‌های احزاب می‌تواند زمینه‌ساز تضارب آرا و به‌دنبال آن توسعه استان شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، احمد علی موهبتی، استاندار، امروز در جمع نخبگان، احزاب و سمن‌های استان، گفت: ارزش‌ها در انحصار هیچ گروه خاصی نیست، بلکه همه گروه‌ها، اقوام و احزاب مختلف سیاسی به اندازه تلاش، توانمندی و آگاهی که نسبت به مسائل اجتماعی دارند، بر مدار قانون‌مداری در توسعه نقش ایفا می‌کنند.
وی افزود: توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان مبتنی بر بهره‌مندی از نظرات گروه‌ها و تضارب افکار مختلف است؛ فعالیت‌ها و تلاش‌های احزاب می‌تواند زمینه‌ساز تضارب آرا و به‌دنبال آن توسعه استان شود.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: همكاری احزاب و تشکل‌های سیاسی و سازمان‌های مردم‌نهاد با دولت در مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی علاوه بر مشاركت مردم در امور، نشاط و شادابی را به جامعه تزریق می‌کند.
موهبتی اظهار کرد: سرمایه اجتماعی به‌عنوان یكی از مهم‌ترین پشتوانه‌های هر كشور با مشاركت و فعالیت احزاب تقویت‌شده و بنیان‌های نظام و كشور را مستحکم‌تر خواهد كرد.
وی با بیان اینکه با کنار گذاشتن بخل و تنگ‌نظری و با همراهی و همدلی می‌توانیم باعث توسعه استان شویم، افزود: گفتمان، صداقت در گفتار و عمل، و کنار گذاشتن زخم زبان‌ها، موضع‌گیری و کینه‌توزی‌ها باعث گام برداشتن در مسیر توسعه و تکامل می‌شود؛ چراکه تنها اصل توسعه در تمام دنیا حرکت بر مدار خوبی‌ها و قانون‌مداری است.
نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: حذف هیچ گروهی را نمی‌پذیرم و در هر طیف، قومیت، مذهب و تفکری که افراد هستند حق فعالیت دارند و باید قدرت جذب دیگران را داشته باشند، زیرا همه احزاب، گروه‌ها، سمن‌ها و سایر نهادها و تشکل‌ها فقط و فقط با حضور مردم موفق خواهند بود.

انتهای پیام

captcha