آغاز دوره‌های مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 3806136
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

آغاز دوره‌های مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ثبت نام دوره‌های آموزشی در مرکز پیش‌دبستانی فاطر فرهنگسرای قرآن آغاز شده که این ثبت نام برای فرزندان شهدای مدافع حرم رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ثبت نام دوره‌های آموزشی پیش از دبستان در مرکز پیش‌دبستانی فاطر فرهنگسرای قرآن جهت شیفت صبح و عصر آغاز شد. متولدین نیمه دوم سال 1392 و نیمه اول 1393 واجد شرایط پیش‌دبستانی هستند.
این مرکز پیش‌دبستانی در نظر دارد تا با استفاده از کتب آموزشی منتخب آموزش و پرورش، با آموزش خلاق کودک‌محور و آشنایی با 60 مناسبت ملی و مذهبی در طول سال تحصیلی، با مربیان کارآزموده و باتجربه، اندیشه و جان فراگیر را شکفته ساخته و فضا و کنش‌های شاد را برای فراگیران به ارمغان بیاورد.
فضای آموزشی مجموعه مهد قرآن و مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن به وسعت 170 متر مربع با محیطی شاد و جذاب و ایجاد ضریب ایمنی، بزرگترین مکان در منطقه 10 و مناطق همجوار است.
موضوعات آموزشی نیز در اول هر هفته توسط گروه آموزشی تعیین و در دستور کار مربیان مرکز قرار می‌گیرد. مدیریت مرکز پیش دبستانی فاطر فرهنگسرای قرآن، دارای مجوز رسمی فعالیت از آموزش و پرورش در حوزه پیش دبستانی،‌ مجوز رسمی فعالیت و تأسیس از اداره بهزیستی در حوزه پیش‌دبستانی، مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی، مدارک معتبر و رسمی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه، وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه آموزش و اجرای تخصصی برنامه‌های قرآنی و حوزه آموزش کودک است.
این مرکز قرآنی مبدع و برگزارکننده جشن تولد قرآنی جهت فراگیران و قرآن‌آموزان است. فرزندان شهدای مدافع حرم نیز به‌صورت رایگان ثبت نام خواهند ‌شد.
علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال‌های pishdabestan123 ،@mahd123456789@ و mahmoudabadi@ با فعالیت‌های این مرکز بیشتر آشنا شوند و یا برای ارتباط با مسئولان این مرکز با شماره‌های 55789904 و 09106753118 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، در پایان دوره‌های پیش‌دبستانی، فراگیران عزیز مفتخر به دریافت مدرک حفظ قرآن کریم از سوی اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و لوح پایان آموزش پیش‌دبستانی خواهند شد.
انتهای پیام

captcha