حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده لرستان در مسابقات قرآن
کد خبر: 3806182
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده لرستان در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش لرستان از فراهم شدن امکان حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان در مرحله استانی مسابقات قرآن خبر داد و گفت: ۲۴ دانش‌آموز از مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان در مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی حضور دارند.

حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده لرستان در مسابقات قرآنعیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با ابراز تأسف از بُروز خسارات ناشی از جاری شدن سیل در پلدختر و معمولان، اظهارکرد: تمام تلاش ما فراهم شدن امکان حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان در مسابقات قرآن بود.
وی با ذکر این مطلب که برای مراعات حال دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده، مسابقات قرآن با یک هفته تاخیر برگزار شد، افزود: در مجموع ۲۴ دانش‌آموز از مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در استان حضور دارند.
حیدروند یکی‌از نگرانی‌های دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان عدم امکان حضور در مسابقات قرآن برشمرد و گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش لرستان امکان حضور این دانش آموزان فراهم شد.

انتهای پیام

captcha