بزرگترین تجمع قاریان استان کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3806200
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

بزرگترین تجمع قاریان استان کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری کردستان گفت: برگزاری بزرگترین تجمع قاریان استان در آستانه ماه مبارک رمضان یکی از برنامه‌ها و ظرفیت‌های استان کردستان است که می‌تواند در سطح ملی ثبت شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان امروز، چهارم اردیبهشت ماه در نود و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و رونق تولید بایستی در دستور کار و اجرای برنامه‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی استان باشد.
وی یکی از وظایف دولتمردان را همراهی با مردم و تلاش در جهت حل مشکلات جامعه بیان کرد و افزود: کردستان پنجمین استان حادثه‌خیز سیل اخیر بود که خوشبختانه با حضور به موقع نیروها نظامی و انتظامی و همراهی مسئولان برای حل این مشکل چاره اندیشی و مدیریت شد.
معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان همراهی و همگامی مسئولان و داشتن برنامه را راهکار حل مشکلات جامعه دانست و ادامه داد: همه ما باید به سمتی برویم که مجموعه واحد باشیم و در راستای حل مسائل و مشکلات کمک و همراهی کنیم.
خوش‌اقبال با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز تأکید کرد: برگزاری بزرگترین تجمع قاریان استان در آستانه ماه مبارک رمضان یکی از برنامه‌ها و ظرفیت‌های استان کردستان است که می‌تواند در سطح ملی ثبت شود.
وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه فرهنگی جامعه عنوان کرد: شرایط فرهنگی جامعه به گونه‌ای است که دشمن تمام قد مسائل فرهنگی ما را رصد می‌کند که این مسئله نیازمند داشتن پیوست فرهنگی برای تمام امور است.
معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان یادآور شد: اگر برای هر برنامه و فعالیتی پیوست فرهنگی داشته باشیم می توانیم موقعیت های خوبی داشته باشیم و با برنامه‌ریزی مناسب برای امور اجرایی دشمن را از رسیدن به خواسته هایش مایوس کنیم.
انتهای پیام

captcha