ویژه‌نامه کتاب و کتابخوانی کالک‌پلاس منتشر شد
کد خبر: 3806212
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

ویژه‌نامه کتاب و کتابخوانی کالک‌پلاس منتشر شد

گروه دانشگاه ــ هم‌زمان با آغاز سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ویژه‌نامه «کتاب و کتاب‌خوانی» کالک‌پلاس منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط‌ عمومی سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی (کالک)، پنجمین شماره از کالک‌پلاس مروری بر بیانات کمتر شنیده شده رهبرانقلاب درباره نمایشگاه کتاب دارد تا به اهمیت برپایی نمایشگاه کتاب و ضرورت مراجعه اقشار مختلف به آن اشاره کند.

پرسشی مکتوب از نویسنده‌ صندوقچه‌ پر از کتاب «۱۱۰ گنج کاغذی» یکی از بخش‌های این ویژه‌نامه است تا به قشر جوان و به ویژه دانشجو بگوید انتخاب کتاب مناسب به اندازه‌ خود مطالعه حائز اهمیت است.
 
قصه‌ هشتگ «روزی ۳۴ صفحه کتاب بخوانیم» روایتگر جذابیت و شیرینی مطالعه‌ بسیار کتاب است که خواننده را ترغیب می‌کند تا با تنها روزانه ۳۴ صفحه مطالعه، در ماه هزار صفحه از کتاب‌های مختلف را مطالعه داشته باشد.

نویسنده‌ مطلب «کتاب به مثابه سلاح» سعی داشته تا بگوید کتابخوانی در میدان نوابغ یک سلاح و ابزار کاربری و اصلی به شمار می‌رود و نسل جوان و دانشجو نباید هیچ‌وقت از مطالعه و یادگیری خسته شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه تمام بخش‌های این ویژه‌نامه در سایت سامانه‌ کالک به آدرس www.kalk.ir مراجعه و یا از طریق کانال تلگرامی کالک https://t.me/kalk_ir پنجمین شماره کالک‌پلاس را مشاهده و دریافت کنند.
 
انتهای پیام
captcha