تشکیل مجمع خیرین مسجدساز در لرستان/ ۱۱ مسجد مرمت شد
کد خبر: 3806217
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

تشکیل مجمع خیرین مسجدساز در لرستان/ ۱۱ مسجد مرمت شد

گروه فرهنگی ــ دبیر ستاد اقامه نماز لرستان به آغاز به کار رسمی مجمع خیرین مسجدساز در لرستان اشاره کرد و افزود: این مجمع در سطح کشور تشکیل شده و تاکنون یازده مسجد را با هماهنگی‌های ستاد اقامه نماز استان مرمت کرده است.

تشکیل مجمع خیرین مسجدساز در لرستان/ مرمت ۱۱ مسجدبه گزارش ایکنا از لرستان حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز لرستان امروز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت در جلسه مجمع خیرین مسجدساز استان لرستان، اظهار کرد: بنابر آیات قرآن مساجد را کسی آباد می‌کند که ایمان به خدا دارد و زکات را پرداخت می‌کنند.
وی با ذکر این مطلب که مجمع خیرین مسجدساز در سطح کشور سال ۹۵ زیر نظر آیت‌الله قرائتی تشکیل شد، ادامه داد: اولویت فعالیت این مجمع در مناطق محروم و در حد تعمیر مساجد است.
حجت‌الاسلام چراغی با اشاره به این‌که با وجود این‌که این مجمع در سطح استان به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده است اما شاهد کمک‌های این مجمع در سطح کشور به مساجد استان بودیم، اضافه کرد: تاکنون به یازده مسجد استان از ۲۰ تا ۵۰ میلیون کمک شده است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان این‌که آغاز به کار رسمی این مجمع در جلسه‌ای با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و خیرین به‌طور ویژه اطلاع‌رسانی خواهد شد، ادامه داد: با دستور استاندار لرستان کمیته رسیدگی به مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی با مسئولیت ستاد اقامه نماز استان تشکیل شده است‌.
وی در خصوص چارت مجمع خیرین مسجدساز در استان لرستان گفت: ۷ تا ۹ نفر اعضای اصلی که دبیر ستاد اقامه نماز مدیر اجرایی این مجمع است.

انتهای پیام

captcha