راهیابی ۷۴ دانش‌آموز زنجانی به مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3806222
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

راهیابی ۷۴ دانش‌آموز زنجانی به مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از راهیابی ۷۴ دانش‌آموز به مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در بخش پژوهشی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

راهیابی 74 دانش‌آموز زنجانی به مسابقات کشوری قرآنمجید نظری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با حضور 1300 دانش‌آموز در 14 رشته برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در دو بخش پژوهشی و آوایی به رقابت پرداختند، بیان کزد: از این تعداد 74 نفر راهی مرحله کشوری می‌شوند که تابستان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 44 نفر در بخش آوایی موفق به حضور در مرحله کشوری شدند، ابراز کرد: از بین آن‌ها 25 نفر پسر و 19 نفر دختر هستند که البته رشته مداحی و اذان برای دختران نیست.
وی تعداد راه‌یافتگان به مرحله کشوری در بخش پژوهشی را 30 نفر برشمرد و گفت: زنجان از 22 تا 30 تیرماه میزبان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در بخش پژوهشی است. بخش آوایی نیز مردادماه در مشهد برگزار خواهد شد.
نظری به شرکت 100 نفر از همکاران فرهنگی در مسابقات قرآن اشاره و بیان کرد: 10 نفر از همکاران خانم و آقا نیز در 5 رشته راهی مرحله کشوری شدند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است که در ماه مبارک رمضان نیز برگزار می‌شود. اما تقارن ماه رمضان با فصل امتخانات کمی برنامه‌های فرهنگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
انتهای پیام
captcha