هدف اصلی توجه به دهه تکریم مساجد آمادگی میزبانی از ماه خداست
کد خبر: 3806245
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

هدف اصلی توجه به دهه تکریم مساجد آمادگی میزبانی از ماه خداست

گروه فرهنگی ــ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان بر توجه بیشتر به برگزاری برنامه‌های دهه تکریم مساجد تأکید کرد و گفت: هدف اصلی توجه به دهه تکریم مساجد آمادگی میزبانی از ماه خداست.

توجه به دهه تکریم مساجد و آمادگی میزبانی از رمضانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، امروز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت در جلسه‌ای که با موضوع شورای خیران مسجدساز استان و برنامه‌های دهه تکریم مساجد در ستاد اقامه نماز لرستان برگزار شد، اظهار کرد: رکن مجمع خیرین مسجدساز ادارات تبلیغات، اوقاف و حوزه هستند.
وی با ذکر این مطلب که مجمع خیران مسجدساز بودجه معینی ندارد و باید با تعامل به‌دنبال جذب خیرین باشیم، تصریح کرد: هدف دیگر ایجاد این مجمع فرهنگ‌سازی جهت ورود خیران در مسجدسازی است.
دانشی با پیگیری بر جمع‌آوری اطلاعات و آمار مساجد استان لرستان، تصریح کرد: دهه تکریم مساجد در دهه پایانی ماه شعبان باید برای ورود به ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با تأکید بر ورود ادارات به برنامه‌های دهه تکریم مساجد ادارات، تصریح کرد: احادیث مربوط به منزلت و جایگاه مساجد توسط ائمه جماعات در دهه تکریم مساجد بیان شود.
دانشی بر ضرورت فراخوان ائمه جماعات هیئت‌امنا و خُدام با هدف تجلیل در دهه تکریم مساجد تاکید کرد و افزود: مسئولان فرهنگی در دهه تکریم مساجد در نماز جماعت صبح مساجد حضور فعال داشته باشند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با تاکید بر توجه موضوع آبادانی معنوی مساجد و تشکیل جلسات ادارات با هدف زیباسازی یا افزایش وسعت مسجد، گفت: سیستم ارتباطی با ائمه جماعات تقویت شود؛ چراکه عمود خیمه مساجد ائمه جماعات هستند این در حالی‌است که هدف دهه تکریم آماده شدن مساجد برای ماه رمضان است.

انتهای پیام

captcha