مشارکت ۴۰ مسجد فعال همدان در اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه»
کد خبر: 3806255
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

مشارکت ۴۰ مسجد فعال همدان در اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه»

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ادار‌ه‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: ۴۰ مسجد فعال در استان مجری طرح «هر مسجد یا بقعه یک خانه» خواهند بود.

مشارکت 40 مسجد فعال همدان در اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه»حجت‌الاسلام سید‌علی حسینی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از از اجرای طرح «هر مسجد یا بقعه یک خانه» از ابتدای هفته جاری در راستای کمک به مردم سیل‌زده کشور، خبر داد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه این طرح تا سه هفته آینده در سطح استان ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: 40 مسجد فعال در استان مجری طرح «هر مسجد یا بقعه یک خانه» خواهند بود.
وی افزود: در راستای اجرای این تهیه 40 بسته کامل لوازم خانگی در نظر گفته شده است که در جهت تحقق این مهم این سهمیه در میان شهرستان‌ها به عدالت تقسیم خواهد شد.
حسینی گفت: همچنین اداره کل اوقاف استان همدان توانسته است با همکاری خیران بسته‌های مواد عذایی به ارزش ۳۰ میلیون تومان تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال کند.

تهیه 40 بسته لوازم خانگی برای سیل‌زدگان
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان یادآور شد: ۲۰ فروردین ماه تا امروز اقلامی همچون برنج، حبوبات، ۲ هزار قرص نان، آب معدنی، مواد شوینده، لوازم بهداشتی، بسته‌های اسباب‌بازی برای کودکان و برخی موارد مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده در سطح استان جمع‌آوری شده است.
وی از اجرای برنامه های فرهنگی این مجموعه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همزمان با ماه رمضان برنامه «ضیافت الهی» همراه با برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی خمیه‌های معرفت، ترتیل خوانی قرآن و ... در سطح مساجد و بقاع شاخص شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha