ثبت‌نام ۱۵۰ ملایری در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3806283
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

ثبت‌نام ۱۵۰ ملایری در مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال آمار شرکت‌کنندگان در مسابقات نسبت به سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته باشد.

ثبت‌نام 150 ملایری در مسابقات قرآن اوقافابراهیم حسین‌خانی، کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، 13 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اوقاف ملایر با بیان اینکه مهلت ثبت نام در مسابقات تا 7 اردیبشهت ماه ادامه دارد افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا پایان زمان تعیین شده به واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.
وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در چندین مرحله بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال آمار شرکت کنندگان در مسابقات نسبت به سال گذشته رشد 30 درصدی داشته باشد.
معاون فرهنگی اوقاف ملایر بیان کرد: تاکنون 150 نفر در این دور مسابقات ثبت‌نام کرده اند که این رقم تا پایان زمان ثبت‌نام افزایش خواهد یافت.
حسین‌خانی ابراز کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ از ۵ جزء تا حفظ کل، دعاخوانی، اذان، همسرایی و همخوانی برگزار می‌شود و برگزیدگان رشته‌های مختلف به مرحله استانی راه خواهند یافت.
انتهای پیام

 

captcha