حمايت از كارآفرينان با شعار «هر روستا يک کارگاه»
کد خبر: 3806299
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

حمايت از كارآفرينان با شعار «هر روستا يک کارگاه»

گروه اجتماعی ـ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: ايجاد صنايع تبديلی كوچک متناسب با پتانسيل هر روستا علاوه بر جلوگيری از خام فروشی محصولات بخش كشاورزی می تواند باعث رونق توليد و اشتغال پايدار در روستاها شود که در همین راستا در سال رونق تولید حمايت قاطع خود را با شعار هر روستا يک کارگاه از كار آفرينان تولید داریم.

حمايت از كارآفرينان با شعار «هر روستا يک کارگاه»رحیم قربانی رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در سالی كه به نام رونق توليد نامگذاری شده تلاش مجموعه اداره صمت اسدآباد بر اين است تا چرخ توليد شهرستان بيش از هرزمان ديگری به گردش درآيد.
وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته واحدهای توليدی متعددی در شهرستان ايجاد شده كه انتظار می رود در سال جاری با حمايت های همه جانبه مسئولين شاهد افزايش واحدهای توليدی در شهرستان باشيم.
قربانی با بیان اینکه اشتغال پايدار در روستاها با ايجاد کارگاه های توليد امكان پذير است تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد به عنوان عضو کوچکی از توليد،از تمامی طرح ها و ايده ها که به امر توليد و اشتغال در روستاها توجه نمايند،حمايت نموده و زمينه اجرایی شدن آن ها را فراهم می كند.
وی تصریح کرد: براي ايجاد اشتغال در روستاها تنها نبايد صرفاً به صنعت توجه کرد، بلکه هر منطقه ظرفيت‌ها و ويژگی‌های خاص خود را دارد و بايد توانایی هر روستا درزمينه‌های گوناگون از جمله کشاورزی و دامداری مورد توجه قرار گيرد.
انتهای پیام

 

captcha