حمله نظامی طبس جبران شکست خفت‌بار آمریکا بود
کد خبر: 3806332
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷

حمله نظامی طبس جبران شکست خفت‌بار آمریکا بود

گروه سیاست و اقتصاد ـ یک فعال فرهنگی و قرآنی در همدان خاطرنشان کرد: حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس جبران شکست خفت‌بار این کشور در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود.

حمله نظامی طبس جبران شکست خفت بار آمریکا بودحجت‌‌الله کریم‌پور معلم قرآنی و فعال فرهنگی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، تصریح کرد: پس از اینکه سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در تهران تسخیر و اعضای آن به گروگان گرفته شدند، آمریکا به منظور آزادسازی این گروگان‌ها و جبران شکست خود چندین هواپیما را به خاک ایران فرستاد.

وی ادامه داد: پس از فرود این هواپیماها همگی با طوفان شن روبه‌رو شده و گویی شن‌های بیابانی مامور برخورد با آنها شده بودند تا این توطئه برملا شود.

کریم‌پور تصریح کرد: در این حادثه فقط یک هواپیما سالم مانده بود که حاوی اسناد و مدارک مهمی بود و توسط عوامل داخلی ایران همچون بنی‌صدر بمباران شد؛ در این حادثه فرمانده سپاه یزد شهید محمد منتظر قائم که از طرف سپاه مامور به رسیدگی به این موضوع بود نیز به شهادت رسید.

 

طوفان شن از سوی خداوند مامور به شکست حمله آمریکا بود

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلابی الهی بود، افزود: در این واقعه طوفان شن از سوی خداوند مامور به شکست این حمله شده بود.

کریم پور خاطرنشان کرد: آمریکا پس از شکست در واقعه طبس تحریم‌های اقتصادی متعددی را برای ایران وضع کرد؛ در قرارداد الجزایر نیز ایران متعهد به آزادسازی گروگان‌های آمریکایی و آمریکا نیز متعهد به لغو تحریم‌ها و فروش هواپیماهای F14 و همچنین رفع تصرف پول‌های بلوکه شده ایران در آمریکا شده بود که متاسفانه همچون قرارداد برجام آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد و ایران گروگان‌ها را آزاد کرد.

وی در پایان گفت: پس از خاتمه این پرونده آمریکا دست از توطئه‌چینی برنداشت و برنامه‌ریزی‌ها برای جنگ تحمیلی و ماموریت به صدام برای شکست انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کرد که با رهبری و فرماندهی حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) وشهادت‌طلبی مردم عزیزمان این توطئه نیز به شکست انجامید و انقلاب‌اسلامی درتوسعه فرهنگ ظلم‌ستیزی وخدامحوری وتثبیت ارزش‌های انقلابی به دستاوردهای ارزشمندی نائل گشت.

انتهای پیام

captcha