نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3806342
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
جلیلیان:

نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در ایلام برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از برگزاری نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایلام خبر داد.

نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در ایلام برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد، مراد جلیلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام امروز اظهار کرد: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای مرتبط با سیره ائمه اطهار بویژه امام هشتم و شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت از طریق تولید و انتشار گسترده این آثار برگزار خواهد شد.
وی افزود: فراخوان این جشنواره اعلام و برای برگزاری آن چند عنوان کتاب با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) برای گروه های سنی مختلف انتخاب و امسال کتاب با موضوع زندگینامه امام جواد (ع) به عنوان بخش ویژه اضافه شده است.
جلیلیان رده های سنی جشنواره امسال را شامل بخش کودک (4 تا 12سال)، بخش نوجوان (13 تا 17 سال) و بخش بزرگسالان 17 سال به بالا عنوان کرد و گفت: در جشنواره امسال امکان شرکت به صورت خانوادگی وجود داشته و علاقه مندان ضمن اینکه بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت می کنند این امکان را دارند در قالب اعضای یک خانواده کتاب ها را تهیه و با تکمیل پاسخنامه های خانوادگی و ارسال آن به دبیرخانه واقع در این اداره کل در این جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را 28 خردادماه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای دریافت فایل کتاب‌های جشنواره به آدرس www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام
captcha