آبفای خراسان‌شمالی ۱۴ میلیارد تومان از مردم مطالبه دارد
کد خبر: 3806350
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

آبفای خراسان‌شمالی ۱۴ میلیارد تومان از مردم مطالبه دارد

گروه اجتماعی- مدیرعامل آبفای خراسان‌شمالی گفت: مردم این استان در بخش مصرف خانگی چهار میلیارد تومان و در بخش هزینه انشعابات ۱۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند.

آبفای خراسان‌شمالی ۱۴ میلیارد تومان از مردم مطالبه داردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، غلامحسین ساقی، مدیر عامل آبفای استان امروز چهارم اردیبهشت ماه در نشست خبری اظهارکرد: شرکت آبفای استان از مردم در بخش خانگی و مباحث مربوط به انشعابات ۱۴ میلیارد تومان طلب دارد که در این راستا از مردم می خواهیم با پرداخت به موقع آبهای خود این سازمان را در امر ارائه خدمات به همه شهروندان یاری کنند.
وی با بیان اینکه خیلی کم پیش می‌آید تا انشعاب آب مردم به علت بدهی قطع شود، افزود: اما آب دستگاه‌های اجرایی که به از پرداخت بدهی خود خودداری می‌کند حتما قطع خواهد شد.
ساقی با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای افزایش بهای خدمات این شرکت از طریق تبصره سه و ماده 7 گرفته نشده است، گفت: امسال پیگیری از شورای اسلامی شهر برای افزایش تعرفه‌ها نداشته‌ایم و هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
وی یادآورشد: این شرکت چند برنامه راهبردی در دستور کار دارد که یکی از آنها، مدیریت مصرف آب بوده و در این زمینه در سال گذشته، میزان رشد مصرف آب در شهرهای استان کاهشی بوده است.
مدیر عامل شرکت آبفای خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه 82 درصد از مردم این استان کمتر از الگوی مصرف آب استفاده می‌کنند، یادآورشد: میزان مصرف هر شهروند براساس میانگین الگوی مصرف 20 متر مکعب بوده که هم اکنون در استان میانگین مصرف هر شهروند ۱۳ مترمکعب است.
انتهای پیام

captcha