آیت‌الله اشکوری بنیانگذار درس خارج شهید صدر و مورد اعتماد او بود
کد خبر: 3806354
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

آیت‌الله اشکوری بنیانگذار درس خارج شهید صدر و مورد اعتماد او بود

گروه حوزه‌های علمیه ـ آیت‌الله هادوی تهرانی در پیامی ارتحال آیت‌الله اشکوری از شاگردان شهید صدر را تسلیت گفت و او را بنیانگذار درس خارج شهید صدر و مورد اعتماد استادش برشمرد.

پیام آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال شاگرد شهید صدربه گزارش ایکنا متن این پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
خبر ارتحال دوست دوست داشتنی و صدیق صادق، عالم وارسته حضرت آیت النور حاج سید نورالدین اشکوری (رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر فراوان شد. ایشان که بنیان گذار درس خارج شهید صدر و مورد علاقه و اعتماد آن بزرگوار بود، نقش محوری در انتشار مجموعه آثار آن شهید سعید داشت.
بی شک بسیاری از رزمندگان اسلام یاد حضوراین عالم متخلق را درکنار خود هرگز فراموش نمی‌کنند. همان گونه که کثیری از طلاب حوزه های قزوین و کرج  نیز رئیس اسبق این حوزه‌ها و درس‌های اخلاق ایشان را از یاد نمی‌برند.
این بزرگوار در هر مسئولیتی چه ریاست دفتر مقام معظم رهبری در سوریه وچه مدیریت پژوهشگاه شهید صدر از تمام جان مایه می‌گذاشت.
این جانب این ضایعه اسفناک را به حضور مقدس ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم و رهبر عزیز انقلاب مد ظله و تمام فضلا و علمای حوزه ها، به ویژه حوزه های نجف، قم، قزوین و کرج و خانواده محترم و تمام بازماندگان ایشان، به خصوص داماد های دانشمند آن بزرگوار تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم همراهی با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در تمام مراحل حیات اخروی و برای تمام بازماندگان و دوستداران آن عزیز سفر کرده، اجر جزیل و صبر جمیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.
مهدی هادوی تهرانی
4 اردیبهشت 1398
18 شعبان المعظم 1440
captcha