برگزاری نشست مدیران مؤسسات قرآنی منطقه جنوب غرب با مدیرعامل اتحادیه تهران
کد خبر: 3806414
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

برگزاری نشست مدیران مؤسسات قرآنی منطقه جنوب غرب با مدیرعامل اتحادیه تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نشست مدیران مؤسسات قرآنی منطقه جنوب غرب تهران، چهارشنبه، 4 اردیبهشت، با مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه تهران

به گزارش خبرگزاری ایکنا، در این نشست مدیران مؤسسات قرآنی ازجمله مؤسسات قرآنی ره رضوان سینا، قرآنپویان، حضرت ولیعصر(عج)، معراج، سبحان، عرفان‌القرآن، شکوفه‌های تشیع، دارالقرآن امام هادی(ع) و دارالقرآن آلیاسین با مهدی صالحی متین، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران دیدار کردند و ضمن ارائه گزارش فعالیت مؤسسات قرآنی به بیان نیاز‌ها و مشکلات مراکز تحت پوشش خود پرداختند.

پس از ارائه گزارش توسط مدیران قرآنی مؤسسات، مدیرعامل اتحادیه قرآنی تهران طی سخنانی در این جلسه ضمن تأکید بر گسترش عرصه فعالیت قرآنی مؤسسات گفت: در حال حاضر فعالیت‌های خوبی در مؤسسات انجام می‌شود، اما هنوز تا رسیدن به آنچه مدنظر است فاصله داریم. کلاس‌های آموزشی شامل حفظ، مفاهیم، روخوانی و تفسیر در اکثر مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود، اما آنچه از همه مهم‌تر است وارد کردن آموزه‌های قرآنی در بطن زندگی مردم و آشنایی آن‌ها با سبک زندگی قرآنی است. البته موفقیت در این زمینه نیازمند برنامه ریزی اصولی مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی باید با درآمدزایی و اقتصاد اسلامی آشنا شوند، اظهار کرد: در شرایط موجود مؤسسات و فعالان قرآنی باید با هم‌افزایی در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها فعالیت‌های خود را تقویت کنند.

برگزاری نشست مدیران مؤسسات قرآنی منطقه جنوب غرب با مدیرعامل اتحادیه تهران

صالحی متین عنوان کرد: اتحادیه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با تعاملاتی که برقرار می‌شود و شناسایی ظرفیت مؤسسات قرآنی و برقراری ارتباط بین آن‌ها مشکلات مؤسسات قرآنی را برطرف کند تا مؤسسات در زمینه فعالیت‌های خود موفقتر از قبل باشند.

وی تصریح کرد: مؤسسات قرآنی برای جذب قرآن‌آموزان نیازمند تشویق آن‌ها هستند تا به نوعی موجب تقویت اعتمادبنفس قرآن‌آموزان شوند که در این زمینه باید نهاد‌های متولی امور قرآنی مؤسسات را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام

captcha