طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند
کد خبر: 3806447
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
خاتمی:

طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند اما طلابی که امروز عمامه می‌گیرند رسما سرباز امام خود هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز پنج‌شنبه، 5 اردیبهشت در مراسم عمامه‌گذاری حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق(ع) سیرجان رهبری رونق حوزه‌های علمیه و تربیت افراد عالم و دانشمند را نیز موجب نگرانی دشمنان دین اسلام برشمرد و گفت: روحانیت سرمایه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی بلاد هستند وبیش از یک‌هزار سال فرهنگ دینی، ارزش‌های اسلامی و حوزه‌های علمیه توسط همین روحانیت حفظ شده است.
وی با توصیه به طلاب علوم دینی در خصوص پاسداری از جایگاه روحانیت افزود: از پوشش لباس تا گویش زبان تا رفتار باید طراز یک روحانی باشد، حوزه‌های علمیه در طول تاریخ مستقل بوده، مستقل هستند و مستقل خواهند بود.
خاتمی حوزه‌های علمیه را یک مجموعه فرهنگی و پاسدار اسلام دانست و گفت: طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند اما طلابی که امروز عمامه می‌گیرند رسما سرباز امام خود هستند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری سیرجان را دارای سابقه دیرینه دین‌مداری و مروج فرهنگ اسلام ناب محمدی با پیشینه حضور عالمان خط امامی در این شهرستان عنوان کرد و تأکید کرد: الآن هم این شهرستان که بزرگترین شهر استان کرمان محسوب می‌شود دارای ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی، مذهبی و اقتصادی است که قابلیت تربیت طلاب و عالمان وارسته را دارد.
یادآور میشود، در پایان مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) انجام وسپس عملیات اجرایی ساختمان این حوزه به وسعت 3 هزار مترمربع و زیربنای 5 هزار مترمربع در 3 طبقه وبا حضور ائمه جمعه برخی شهرستان‌های استان و مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان آغاز شد.
انتهای پیام

captcha