تعویق زمان برگزاری بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در استان‌های سیل‌زده
کد خبر: 3806469
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت:

تعویق زمان برگزاری بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در استان‌های سیل‌زده

گروه سلامت ــ رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از تعویق زمان برگزاری آزمون کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در استان‌های سیل‌زده کشور خبر داد.

جمعه///بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در استان‌های سیل‌زده به تعویق افتادمحمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به وقوع سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور، اظهار کرد: برگزاری بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مرحله دانشگاهی در برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل آسیب‌های ناشی از سیل به تعویق افتاد.
 
وی افزود: بخش کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت شامل معارف قرآنی و سیره ائمه معصومین(ع) در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود، در مرحله دانشگاهی، مجموعه‌های علوم پزشکی درگیر در استان‌های سیل‌زده درخواست تعویق آزمون‌های مرحله دانشگاهی را داشتند که این درخواست مورد موافقت قرار گرفته و به منظور رفاه حال دانشجویان آزمون این بخش از جشنواره با تأخیر و در روز ۱۰ اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دانشگاه های علوم پزشکی لرستان، جهرم، کردستان، اهواز، آبادان، بیرجند، بندرعباس، خوزستان و دانشگاه‌های تابعه آن از جمله این دانشگاه‌ها هستند.

بحرالعلوم یادآور شد: تا به امروز ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت کرده‌اند، ضمن اینکه ثبت نام در بخش‌های ادبی و هنری که مستلزم ارسال آثار است، هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha