معنویت و بصیرت؛ دو بال اقتدار سپاه پاسداران
کد خبر: 3806529
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

معنویت و بصیرت؛ دو بال اقتدار سپاه پاسداران

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه معنویت و بصیرت دو بالی هستند که سپاه پاسداران را به اقتدار رسانده‌اند، گفت: سپاه پاسداران، بازوی توانمند مقام معظم رهبری است.

معنویت و بصیرت؛ دو بال اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه، در پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: نفاق خواص و جهل عوام در طول تاریخ اسلام مشکلاتی را بوجود آورده و اگر این دو باهم گره بخورد، مشکلات بسیار فحیعی به بار خواهد آمد.
وی ادامه داد: منظور از خواص جامعه این است که کسانی که باید راه هدایت را برای مردم بگشایند، نتوانند به‌خوبی تحلیل کنند و در واقع قدرت تحلیل نداشته باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سرایی افزود: نگهداشتن مردم در جهل و تزریق فرهنگ ملحد بنی‌امیه برای مردم توانسته دردسرساز شود و باید سطح آگاهی مردم افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه سپاه، مولود و فرزند انقلاب است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، تمام وجود خود را برای انقلاب اسلامی هزینه کرده و سپاه پاسداران، بازوی توانمند مقام معظم رهبری است و معنویت و خداترسی و بصیرت و آگاهی، دو بالی هستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اقتدار رسانده‌اند.
انتهای پیام

captcha