محیط‌های اقتصادی کشور به میدان جنگ تبدیل شوند
کد خبر: 3806539
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

محیط‌های اقتصادی کشور به میدان جنگ تبدیل شوند

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه محیط‌های اقتصادی در کشور باید به میدان جنگ تبدیل شوند، تصریح کرد: محیط‌های اقتصادی به این باور برسند که در این جنگ اقتصادی باید از کشور دفاع کرده و تسلیم دشمنان نشوند.

محیط‌های اقتصادی کشور به میدان جنگ تبدیل شوند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۶ اردیبهشت ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز کارگر است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند که قشر کارگری در کشور ما جز وفادارترین اقشار بوده و در تمامی صحنه‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار مانده‌اند.
وی ادامه داد: کارگران باید به کار جهادی خود بدون وقفه ادامه دهند و امنیت شغلی کارگران باید فراهم شود و همچنین کار کردن باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه تنبلی و بیکاری در دین اسلام جایگاهی ندارد، تاکید کرد: روحیه کار و تلاش در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه محیط‌های اقتصادی در کشور باید به میدان جنگ تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: محیط‌های اقتصادی به این باور برسند که در این جنگ اقتصادی باید از کشور دفاع کرده و تسلیم دشمنان نشوند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بی‌عفتی در جامعه از نظر شرعی و قانونی خلاف است، تصریح کرد: بر تمامی مسئولان وظیفه است که در رابطه با مساله عفاف و حجاب در جامعه بیشتر نظارت داشته باشند.
انتهای پیام

captcha