رونق اقتصادی؛ زمینه‌ساز عزت ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 3806547
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

رونق اقتصادی؛ زمینه‌ساز عزت ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه شاهرود با بیان اینکه پاشنه آشیل کشور مسائل اقتصادی است که زمینه‌ساز عزت ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد بود، گفت: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم سردمداران استکباری به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به ایران بی‌نتیجه خواهد شد.

مسائل اقتصادی؛ زمینه‌ساز عزت ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود ظهر امروز، 6 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران به مناسبت هفته کارگر بابیان اینکه رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم سردمداران استکباری به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به ایران بی‌نتیجه خواهد شد.

وی پاشنه آشیل کشور را مسائل اقتصادی دانست و اذعان کرد: این موضوع زمینه‌ساز عزت ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

امینی ادامه داد: هفته تکریم کارگر مختص به یک روز نیست لذا این جهاد درراه خدا می‌بایست همیشگی باشد، هر کار مقدسی که گره‌ای از مشکلات باز کند بسیار باارزش است زیرا کارفرمایان و کارگران در رونق تولید نقش دارند.

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه کسب بیشترین درآمد بدون زحمت، با فرهنگ اسلامی همخوان نیست، افزود: برخی درآمدها و پول‌های بادآورده از طریق مسابقات تلویزیونی درست نیست و باید افراد به نحوی تربیت شوند که با تلاش به موفقیت دست پیدا کنند زیرا حقوق زیاد و کار کم منکر است .

وی با بیان اینکه آمریکا درصدد تحریم نفت ایران و به صفر رساندن صادرات آن است، یاداور شد: به فرموده مقام معظم رهبری هرچقدر اراده کنیم می‌توان نفت صادر کرد اما این‌یک فرصتی برای رهایی اقتصاد از وابستگی به نفت است که امیدواریم مجلس و دولت تمهیدات لازم را برای آن اندیشه کنند.

انتهای پیام

captcha