ترویج سبک زندگی غربی برنامه صهیونیسم برای تهدید سلامت مسلمانان است
کد خبر: 3806551
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

ترویج سبک زندگی غربی برنامه صهیونیسم برای تهدید سلامت مسلمانان است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اسالم گفت: محصولات تراریخته و تغییر ژنتیک یافته و جایگزینی سبک زندگی ایرانی و اسلامی با سبک زندگی غربی در خوراک و غذا از جمله برنامه‌های صهیونیسم بین‌الملل برای از بین بردن سلامت جامعه اسلامی ماست.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 6 اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، به مناسبت هفته سلامت،‌ به اهمیت سلامت در متون دینی و لزوم مراقبت انسان از سلامت جسمی و روحی خود پرداخت و اظهار کرد:‌ سلامتی و برخورداری از جسم سالم نعمتی است که هم برای کمالات دنیوی و هم برای کسب فیوضات معنوی و بندگی مورد نیاز انسان است.

وی تغذیه نامناسب و غذاهای ناسالم را مهمترین عامل تهدید سلامت انسان دانست و افزود: محصولات تراریخته و تغییر ژنتیک یافته و جایگزینی سبک زندگی ایرانی و اسلامی با سبک زندگی غربی در خوراک و غذا از جمله برنامه‌های صهیونیسم بین‌الملل برای از بین بردن سلامت جامعه اسلامی ماست.

امام جمعه اسالم با اشاره به اقدام جدید دولت آمریکا در تمدید نکردن معافیت تحریم فروش نفت ایران در آستانه سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس، اظهار کرد: این یک اشتباه استراتژیک برای آمریکاست؛ چراکه دنیا به نفت ایران نیاز دارد و یقینا آمریکا نمی‌تواند مانع فروش نفت ایران شود و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند «هر قدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم».

باقری ادامه داد: اقدام خصمانه آمریکا البته فرصت مناسبی برای کشور ما ایجاد می‌کند تا راه مطمئنی برای فروش مستقیم و بی‌واسطه نفت پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه رونق تولید در محصولات پتروشیمی ارزش افزوده بیشتری برای اقتصاد کشور کسب می‌کند، یادآور شد: باید اقتصاد خودمان را از خا‌م‌فروشی نفت و وابستگی به نفت نجات دهیم.

امام جمعه اسالم ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، کارگران را سرداران بی‌ادعای جنگ اقتصادی دانست و گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران رونق تولید و توسعه اقتصاد کشور را در گرو کار و تلاش جامعه دانستند. متاسفانه طبق آمارهای منتشر شده حدود 60 درصد مردم ایران فعالیت اقتصادی ندارند و عده‌ای هم فقط به دنبال پول‌های بادآورده هستند.

باقری روز شوراها را در نهم اردیبهشت‌ماه گرامی داشت و ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد:‌ انتخابات شوراها نماد مردم‌سالاری دینی حتی در کوچکترین تصمیم‌گیری‌های اجتماعی است و لذا افراد منتخب باید امانتدار رای مردم و پاسخگوی مطابات به‌حق آنان باشند.

وی اقدام ضد حقوق بشری عربستان سعودی در اعدام 37 نفر از جوانان طلبه و دانشجوی دینی این کشور را محکوم کرد و متذکر شد:‌ از این 37 نفر که به اتهام اقدام تروریستی اعدام شدند، 32 نفر شیعه بودند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه در کشور اسلامی ما شیعه و سنی در کنار هم از حقوق مساوی و برابر بهره‌مند هستند، اظهار کرد:‌ متاسفانه شیعیان کوچکترین حقی در کشور عربستان ندارند و عربستان سعودی با جنایت‌های خود روی دیکتاتورهای بزرگ تاریخ را سفید کرده است.

انتهای پیام

captcha