کارگران مهره اصلی تحقق رونق تولید داخلی هستند
کد خبر: 3806552
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

کارگران مهره اصلی تحقق رونق تولید داخلی هستند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سمنان با بیان اینکه کارگران مهره اصلی تحقق شعار سال، یعنی رونق تولید داخلی هستند، گفت: کارگران سربازان و زمینه‌ساز رونق تولید محسوب می‌شوند که باید تلاش آن‌ها را قدر دانست.

کارگران مهره اصلی تحقق شعار سال، یعنی رونق تولید داخلی هستند

به گزارش ایکنا ازسمنان آیت‌الله سید محمد شاهچراغی،امام جمعه سمنان امروز 6 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به اینکه تلاش آمریکا برای مسدود کردن راه‌های صادرات نفت ایران بی فایده است اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت ایران هر میزان که بخواهند نفت صادر می‌کنند و ملت ایران برابر توطئه‌ها مقابله به مثل می‌کند چرا که از هیچ تهدیدی نمی ترسد.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در برابر دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان سکوت نمی‌کند زیرا که همواره پشتیبان این نظام است که در ان راستا دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی سال‌ها است که در حال توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی هستند اما هرگز راه به جایی نبرده‌اند چرا که ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام است.

به گفته وی؛ امروز نکته مسلم این است که ایران به هر میزان که بخواهد نفت تولید و صادر می‌کند و اگر روزی لازم باشد تنگه هرمز را بسته و راه انتقال نفت را به روی جهانیان خواهد بست.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه کارگران مهره اصلی تحقق شعار سال، یعنی رونق تولید داخلی هستند، یاداور شد: کارگران سربازان و زمینه ساز رونق تولید محسوب می‌شوند که باید تلاش آن‌ها را قدر دانست زیرا کار کارگران به مانند جهاد در راه خدا و ارزشمند است.

انتهای پیام

captcha