رونق تولید؛ مهمترین شاخصه در تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3806554
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

رونق تولید؛ مهمترین شاخصه در تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه رونق تولید به‌عنوان یکی از شاخص‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد، گفت: با تولید ملی اقتصاد کشور رونق گرفته و توطئه‌های استکبار خنثی خواهد شد.

رونق تولید؛ مهمترین شاخصه در تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام احمد فوادیان، امام جمعه موقت دامغان ظهر امروز 6 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر کارگران را اصلی‌ترین مؤلفه تولید دانست و گفت: کارگران بیشترین نقش را در تحقق شعار رونق تولید دارند.

وی بابیان اینکه رونق تولید به‌عنوان یکی از شاخص‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد، یاداور شد: با تولید ملی اقتصاد کشور رونق گرفته و توطئه‌های استکبار خنثی خواهد شد لذا کارگران و مردم در رونق تولید بیشترین مسئولیت رادارند.

امام‌جمعه موقت دامغان به ۱۰ اردیبهشت روز خلیج‌فارس اشاره کرد و افزود: خلیج‌فارس و تنگه هرمز از اهمیت بین‌المللی و از اقتصادی ویژه‌ای برخوردار است زیرا ۹۰ درصد صادرات نفت دنیا از تنگه هرمز صورت می‌گیرد که در این راستا تنگه هرمز یا برای ایران امن خواهد بود یا برای هیچ‌کس امن نیست و جمهوری اسلامی ایران هر زمان لازم بداند و اراده کند نفت صادر خواهد کرد و اگر تنگه هرمز را ببندد صدور نفت ۲۰ میلیون بشکه نفت کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام

captcha