بیکاری در جامعه اسلامی ریشه‌کن شود
کد خبر: 3806559
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

بیکاری در جامعه اسلامی ریشه‌کن شود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه بوکان با تاکید بر اینکه باید درصدد ریشه‌کن ساختن بیکاری در جامعه باشیم، گفت: دین اسلام، موافق ثروت و سرمایه مشروع بوده، اما مخالف سرمایه‌داری است که سرمایه خود را از طریق پایمال کردن حق مردم و یا بیت‌المال به‌دست بیاورد.

بیکاری در جامعه اسلامی ریشه‌کن شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عباس احمدی، امام جمعه بوکان، ظهر امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوکان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، باید برای جوانان بیکار، شرایط اشتغال را فراهم نموده و اجازه ندهیم که فقر دامن‌گیر جامعه شود.
وی با تاکید بر اینکه باید درصدد ریشه‌کن نمودن بیکاری در جامعه باشیم، ادامه داد: دین اسلام، موافق ثروت و سرمایه مشروع بوده، اما مخالف سرمایه‌داری است که سرمایه خود را از طریق پایمال کردن حق مردم و یا بیت‌المال بدست بیاورد.
امام جمعه بوکان خاطر نشان کرد: دین اسلام، برای نیازمندان و فقرا جایگاه و منزلت بزرگی قائل شده و دشمن فقر و بیکاری است و برهمه ما واجب است که همه کارهایمان برای خدا و بااخلاص باشد .
ماموستا احمدی یادآور شد: بر همه ما و مسئولین واجب است تا از فقر و تورم و بیکاری پیشگیری نموده و توبه و استغفار کنیم تا خداوند نیز جامعه را از سختی‌های اقتصادی کنونی رهایی بخشد.
انتهای پیام

captcha