آمریکا آرزوی شکست ایران در فتنه اقتصادی را به گور می‌برد
کد خبر: 3806571
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

آمریکا آرزوی شکست ایران در فتنه اقتصادی را به گور می‌برد

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت: فتنه اقتصادی یکی دیگر از فتنه های آمریکا بوده که با راه انداختن آن خواهان شکست ایران و به صفر رساندن میزان فروش نفت کشور است که اینبار هم استکبار ناکام مانده و آرزوی شکست ایران را به گور خواهد برد.

آمریکا آرزوی شکست ایران در فتنه اقتصادی را به گور می‌برد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز ششم اردیبهشت در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره فتنه اقتصادی دشمنان که می‌خواهند با تحریم اقتصادی و به صفر رساندن صادرات نفت، ما را وادار به مذاکره کنند، اظهارکرد: مردم ما دست از انقلاب برنمی‌دارند و وزیر امور خارجه آمریکا و بدخواهان، آرزوی دست برداشتن ملت ما از انقلاب و شکست ایران در این فتنه اقتصادی را به گور می‌برند.
وی افزود: ما انقلابی به دنیا آمده‌ایم، انقلابی زندگی می‌کنیم و به قدرتی باج نداده و باج نمی‌دهیم و این چیزها نمی‌تواند ملت ایران را از پا درآورد.
یعقوبی ادامه داد: آمریکا و وزیر امور خارجه آن با تحریم کردن نفت اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند چرا که خلیج فارس، گلوگاه ایران بوده و آنان باید با اجازه ایران از گلوگاه خلیج فارس عبور کنند.
وی یادآورشد: سپاه با بازوی قدرتمندش پای کار است، بنابراین مردم هراسی نداشته باشند و آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.
یعقوبی با اشاره به هفته کار و کارگر، خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی نباید حقوق کارمندان با تاخیر پرداخت شود، این در حالیست که برخی از دستگاه‌ها، حقوق کارمندان خود را با تاخیر پرداخت می‌کنند که نباید این اتفاق بیفتد، درست است که برخی از مواقع چاره‌ای نیست اما نباید این کار به یک سنت تبدیل شود و همیشه به همین روال حقوق پرداخت شود.
یعقوبی با تاکید بر اینکه کارمندان، سربازان رونق تولید هستند، عنوان کرد: ستون فقرات تولید کشور همین سربازان هستند نباید کاری کرد که این سربازان دلشکسته و بی انگیزه شوند.
وی با اشاره به نزدیکی هفته معلم و روز شهادت شهید مطهری، گفت: معلمان باید از شهید مطهری، الگوی پژوهش، آموزش، انسان سازی و کادرسازی بگیرند و دانشگاه فرهنگیان باید کادرسازی کرده و نیروی همراه انقلاب تربیت کند.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها و مدارس باید نیروی انقلابی تربیت کنند، افزود: استاد دانشگاه نباید در کلاس، شبهه مطرح کند و اگر شبهه‌ای هم مطرح می‌شود، به درستی به آن پاسخ دهد.
یعقوبی با بیان اینکه دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد نام گذاری شده، اظهار کرد: در این ایام باید جوانان را تشویق کنیم تا در مساجد حضور یابند و یاد بگیرند به آراستگی و نظافت مسجد بپردازند و با لباس‌های تمیز وارد مسجد شوند.
وی ادامه داد: چنانچه مساجد درست مدیریت شوند جوانان با معرفت بیشتر در هر عرصه‌ای گام بر می‌دارند و در نتیجه کمتر در جامعه با آسیب اجتماعی مواجه می‌شویم.
انتهای پیام

captcha