۳۱ اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن‌‌
کد خبر: 3806642
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

۳۱ اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن‌‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ثبت‌نام و ارسال آثار به هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن، از یکم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۳۱ همین ماه ادامه دارد.

31 اردیبهشت ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن‌کریم

احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: آغاز ثبت‌نام هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن و ارسال آثار از یکم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۳۱ همین ماه ادامه دارد.
وی‌ اعطای مدرک به پیشکسوتان بالای ۵۰ سال در امر قرائت و تدریس را از ویژگی‌های این دوره عنوان کرد و افزود: براساس مصوبه اخیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، پیشکسوتانی که متقاضی دریافت مدارک ارزیابی هستند، می‌توانند براساس فراخوانی که از سوی شورای عالی قرآن منتشر شده، با ارائه مستندات خود در بخش نظری و عملی، بدون نیاز به حضور در آزمون‌های مربوطه در یکی‌ از درجات یک تا سه شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با اشاره به برگزاری دوره هفتم ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن، گفت: در دوره هفتم اساتید و قاریان ۱۶ استان شرکت کردند که در بخش قاریان استان‌های تهران، خراسان رضوی، کرمان، زنجان و مازندران و در بخش مدرسان نیز استان‌های تهران، قم، لرستان، مرکزی و البرز بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص دادند.
اشرفی تصریح کرد: اولین مرحله از آزمون‌های هشتمین دوره ارزیابی، شامل ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی، در بازه زمانی یک تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری انجام خواهد شد، و متقاضیان البرزی علاقمند به شرکت در این دوره می‌توانند با ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن به نشانی quranshora.ir بخش سامانه ارزیابی، و ارسال آثر خود به دبیرخانه شورای ارزیابی، در این آزمون شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز گفت: نتایج آزمون این مرحله در تیرماه سال‌جاری اعلام و سایر مراحل نیز مطابق تقویم اجرایی در سال ۹۸ ادامه و نهایتاًبا صدور مدرک تخصصی در اسفندماه سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha