طعم عشق را بعد از ازدواج با یک شیعه چشیدم
کد خبر: 3806691
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

طعم عشق را بعد از ازدواج با یک شیعه چشیدم

گروه اجتماعی ــ بانوی تازه شیعه شده نیجریه‌ای گفت: برای دومین بار با یک‌ فرد شیعه که خود را برای خانواده‌ام به عنوان یک وهابی معرفی کرده بود، ازدواج کردم و سرانجام طعم عشق را چشیدم.

طعم عشق را بعد از ازدواج با یک شیعه چشیدمبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از حوزه علمیه خواهران استان یزد، بنتا آدم، بانوی تازه شیعه شده از کشور نیجریه صبح امروز، 7 اردیبهشت در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق اظهار کرد: از اول مسیحی بودم و از ۷سالگی اسلام را پذیرفتم و سرانجام در ۱۳سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شدم ولی در این بین هیچ آشنایی از اهل بیت (ع) نداشتم.
وی ادامه داد: پدرم در ۱۷سالگی به اجبار من را به عقد فردی ۵۵ ساله درآورد و هیچ حقی برای اعتراض نداشتم، ۶ سال به سختی زندگی کردم که در این مدت، زن همسرم بارها قصد کشتن من و فرزندم را داشت و سرانجام به پیشنهاد دوست مسیحی‌ام قصد جدایی کردم.  پدرم فرزند ۸ماهم را گرفت و به همسرم سپرد.
وی ادامه داد: با وجود اینکه پدرم فردی متمول و تاجر بود ولی روزی یک وعده غذا به من می‌دادند و در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کردم تا خسته شوم و به زندگی قبل بازگردم.
این بانوی شیعه نیجریه‌ای اضافه کرد: در همین حین با یک فرد شیعه آشنا شدم که کتاب‌هایی برای مطالعه به من می‌داد ولی یک روز پدرم کتاب را در دست من دید و از اساتید خود مشورت خواست و اساتید وی گفتند که من را بکشد و چون خودش دلش نمی‌آمد به برادرانم دستور داد هرکس می‌خواهد به بهشت برود من را به قتل برساند و برادرانم به شدت من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی با اشاره به ازدواج دوم خود گفت: سرانجام برای دومین بار با یک‌ فرد شیعه که خود را برای خانواده‌ام به عنوان یک وهابی معرفی کرده بود ازدواج کردم و سرانجام طعم عشق را چشیدم.
بنتا آدم با بیان اینکه علی رغم آنکه به خانواده خود گفتیم به مصر می‌رویم به ایران آمدیم بیان کرد: عشق وجود دارد اگر هدف وجود داشته باشد و هدف من و همسرم این است که در راه حق قدم برداریم و این عشق است.
وی با بیان اینکه من در کشور و نزد خانواده‌ام نشان نمی‌دهم شیعه هستم ولی اجازه نمی‌دهم کسی راجع به ایران حرفی بزند گفت: آنقدر واکنش نشان داده‌ام که خانواده‌ام فهمیدند من در ایران هستم و من را طرد کردند با این وجود هنوز آنها را دوست دارم.

انتهای پیام

captcha