برگزاری دوره تربیت مربی حفظ در جامعةالقرآن کرمان
کد خبر: 3806708
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

برگزاری دوره تربیت مربی حفظ در جامعةالقرآن کرمان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تربیت مربی حفظ قرآن تا 9 اردیبهشت‌ماه در جامعةالقرآن الکریم کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم واهل‌البیت(ع)، زهرا قلی‌پور، مسئول دوره تربیت مربی مؤسسه گفت: دوره تربیت مربی حفظ ویژه مربیان مقطع نوجوانان و بزرگسالان شعب استان کرمان از 5 تا 9 اردیبهشت‌ماه با حضور 61 نفر از مربیان و متقاضیان در استان کرمان به همت عبادزاده، مدیر شعبه بانوان کرمان در حال برپایی است.
وی افزود: در پایان این دوره از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی گرفته می‌شود و سپس داوطلبان برای حضور در آزمون کلاس‌داری عملی آماده می‌شوند و در پایان پس از کسب نمره قبولی در دوره گواهینامه اعطا می‌شود.
مسئول دوره تربیت مربی با اشاره به مباحث این دوره بیان کرد: چرایی حفظ، چگونگی حفظ، اصول کلاس‌داری حفظ، روش تدریس ترجمه و مفاهیم، اصول کلاس‌داری عمومی توسط قاسمی، روانشناسی با تدریس حسینی، کارگاه عملی قرائت تجوید، آزمون تجوید عملی و حفظ و آزمون عملی کلاس‌داری با مربیگری هاشم‌آبادی از جمله سرفصل‌های این دوره است.
یادآور می‌شود، دفتر مرکزی جامعةالقرآن الکریم در قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه 15، پلاک 7 قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 37831900- 025 داخلی 309 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha