استعدادهای برتر قرآنی فارس به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند
کد خبر: 3806729
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

استعدادهای برتر قرآنی فارس به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از اعزام گروه استعدادهای برتر قرآنی این استان برای دیدار رمضانیه جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری دیدار رمضانیه جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری گفت: طبق یك سنت، اولین دیدار مقام معظم رهبری در ماه مبارك رمضان با جامعه قرآنی كشور است.
وی با یادآوری اینكه برای شركت جامعه قرآنی در این دیدار هر سال سهمیه‌ای به استان‌ها اختصاص داده می‌شود، افزود:‌ امسال با هماهنگی كه با مسئول اجرای این برنامه انجام دادیم، بنا شد تا سهمیه امسال استان فارس به استعدادهای برتر قرآنی اختصاص یابد.
موسوی ادامه داد: این افراد همگی دانش‌آموزانی هستند كه بعد از طی آزمون‌های مختلف، 3 سال را در كارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی سپری كردند؛ لذا تصمیم گرفتیم تا این دیدار را فراهم سازیم.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: سهمیه استان فارس برای این دیدار 12 نفر بود كه خوشبختانه توانستیم این تعداد را به 14 نفر ارتقا دهیم البته تمام 35 متعلم شركت‌كننده در دوره‌های استعدادهای برتر قرآنی استان متقاضی این دیدار بودند كه امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم مابقی آنان را به این دیدار اعزام كنیم.
وی با یادآوری اینكه آخرین كارگاه استعدادهای برتر قرآنی استان در اسفندماه سال گذشته برگزار شده است، گفت: در سال جاری هم این دوره ادامه خواهد داشت و به محض ابلاغ دستورالعمل از سوی سازمان دارالقرآن ما مجدداً كارگاه‌های این طرح را در سطح بالاتری اجرا خواهیم كرد.
انتهای پیام

captcha