مشارکت فعالین اقتصادی در بازسازی منازل و مدارس مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3806851
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

مشارکت فعالین اقتصادی در بازسازی منازل و مدارس مناطق سیل‌زده

گروه اقتصاد ـ نائب رئیس اتاق ایران مشارکت فعالین اقتصادی در بازسازی و احداث منازل تخریبی و مدارس را از جمله کمک‌های اتاق بازرگانی به مردم سیل‌زده دانست و گفت: کمک به احیای واحدهای اقتصادی از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.

مشارکت فعالین اقتصادی در بازسازی منازل و مدارس مناطق سیل‌زدهبه گزارش ایکنا از لرستان، حسین سلاحورزی، نائب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی لرستان، امروز شنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به حجم بالای خسارات سیل به شهرهای لرستان اظهار کرد: علاوه‌بر بخش‌‌های دولتی، گروهی از فعالان اقتصادی استان نیز متأثر از خسارت سیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای اتاق بازرگانی در لرستان و همچنین سراسر کشور بنا به مسؤولیت اجتماعی که برای خود قائل هستند از همان روزهای نخست وقوع سیل با شناسایی نیازهای غذایی و بهداشتی کمک‌هایی را به مناطق سیل‌زده ارسال کردند.

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد از ارسال بسته‌های جیره خشک خانوار با نگاه شناسایی گروه‌های دوم و سوم آسیب‌دیده به مناطق صعب‌العبور و دوردست سیل‌زده لرستان خبر و ادامه داد: برنامه اتاق بازرگانی برای کمک به سیل‌زدگان در سه سطح صورت می‌گیرد.

سلاحورزی بیان کرد: مرحله نخست ارسال بسته‌های غذایی بوده که هم‌اکنون در حال انجام است، تأمین اقلام و لوازم خانگی موردنیاز سیل‌زدگان با اولویت مناطق محروم دیگر برنامه اتاق بازرگانی برای کمک به مردم سیل‌زده است.

وی، مشارکت فعالین اقتصادی در بازسازی و احداث منازل تخریبی و مدارس را دیگر برنامه کمک اتاق بازرگانی به مردم سیل‌زده عنوان و تصریح کرد: کمک به احیاء واحدهای اقتصادی آسیب‌دیده از سیل نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

نائب رئیس اتاق ایران ادامه داد: اتاق بازرگانی طبق فراخوانی که داشت واحدهای اقتصادی خسارت دیده از سیل را شناسایی کرده که شایسته است دولت با عمل به وعده‌های خود مبنی بر تخفیف‌های مالیاتی، بخشش حق بیمه تأمین اجتماعی و تأمین تسهیلات ارزان قیمت، امکان تداوم فعالیت و حفظ اشتغال آنان را فراهم کند.

انتهای پیام

captcha