اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد ریال بلاعوض به خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی در مازندران
کد خبر: 3806868
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد ریال بلاعوض به خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی در مازندران

گروه اجتماعی ــ استاندار مازندران از اختصاص هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خسارت‌دیدگان سیل در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد ریال بلاعوض به خسارت دیدگان بخش کشاورزی در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران امروز هفتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان به اقدامات خوب دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل اشاره کرد و  افزود: اعتبارات خوبی برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی و مسکن تخصیص یافته و کمک‌های بلاعوض بین سیل‌زدگان در حال توزیع است.
 
وی کمک‌های بلاعوض دولت در بخش کشاورزی را بی‌سابقه دانست و گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سهم استان در این بخش بوده و برای اولین بار برای بخش کشاورزی کمک بلاعوض تخصیص داده شده است.
 
حسین‌زادگان با بیان اینکه سیل خسارات زیادی به زیرساخت‌ها، حوزه مسکن و کشاورزی وارد کرده است، گفت: دولت برای جبران خسارات پای کار است و اقدامات خوبی نیز تاکنون انجام شده است.
 
استاندار مازندران با تاکید بر بازسازی و نوسازی خسارت‌های ناشی از سیل و تقویت زیرساخت‌های استانی گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استانی و ملی برای توسعه بهره‌گیری کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.
 
وی با بیان اینکه باید از همدلی و وحدت در سیل اخیر برای توسعه مازندران بهره گیریم، تاکید کرد: مازندران ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد و خوشبختانه در جریان سیل اخیر، تمام دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی و بسیجی همکاری خوبی داشته‌اند.
 
انتهای پیام
captcha