بیانه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است/ دانشگاه‌ها زمینه تحقق آن را فراهم کنند
کد خبر: 3806871
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

بیانه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است/ دانشگاه‌ها زمینه تحقق آن را فراهم کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه خرم‌دره گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده کشور را ترسیم کرده است و باید زمینه‌های لازم در دانشگاه‌ها برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از طریق فراهم‌سازی بسترهای لازم برای پژوهش آن فراهم شود.

بیانه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است/ دانشگاه‌ها زمینه تحقق آن را فراهم کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز شنبه هفتم اردیبهشت ماه در نشست هم‌اندیشی وظایف و رسالت دانشگاهیان در گام دوم انقلاب اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاهیان، اساتید و نخبگان نقش بسیار تاثیگذاری در آینده کشور ایفا می‌کنند.
وی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان ترسیم نقشه آینده انقلاب یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده انقلاب را ترسیم کردند و باید تلاش شود این نقشه راه به درستی اجرا شود.
امام جمعه خرم‌دره نقش و رسالت دانشگاهیان را در گام دوم انقلاب مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اهمیت پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب، دانشگاهیان با کار علمی و دانشگاهی نقش بسزائی در اجرائی شدن موفق آن خواهند داشت.
وی تاکید کرد: باید زمینه‌های لازم در دانشگاه‌ها برای تحقق بیانه گام دوم انقلاب از طریق فراهم‌سازی بسترهای لازم برای پژوهش آن فراهم شود.
انتهای پیام
captcha