حضور ۷ گیلانی در مسابقات کشوری «مدهامتان»
کد خبر: 3806985
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

حضور ۷ گیلانی در مسابقات کشوری «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در بهمن‌ماه سال ۹۷، گفت: هفت نفر از برگزیدگانی این مرحله به مسابقات کشوری در مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در بهمن‌ماه سال 97، اظهار کرد: این مسابقات با حضور بالغ بر یک‌هزار و 300 نفر از اعضای کانون‌ها‌ی فرهنگی و هنری مساجد در انزلی برگزار شد.

وی از اعزام برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری خبر داد و تصریح کرد: هفت نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات شامل چهار بانو و سه آقا فردا، 9 اردیبهشت‌ماه به مرحله کشوری مسابقات در مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به اینکه مسابقات کشوری از 10 لغایت 13 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان گیلانی در رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء 30، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به رقابت می‌پردازند.

رضوانی‌نژاد اظهار کرد: زکیه صابر در حفظ کل، نیایش کشاورز در حفظ جزء 30، فاطمه افشار کیابانی در قرائت ترتیل و عاطفه ناصح در قرائت تحقیق و مهدی نوروزی در حفظ جزء 30، رضا جانی‌پور در حفظ کل و علی ابراهیمی در قرائت تحقیق در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

captcha