سپاه پاسداران در خدمت مردم است
کد خبر: 3807025
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

سپاه پاسداران در خدمت مردم است

گروه سیاسی ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس، با بیان اینکه سپاه پاسداران در امر خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است، گفت: سپاه پاسداران علاوه بر پاسداری از نظام و انقلاب در خدمت مردم است.

سپاه پاسداران علاوه بر پاسداری در خدمت مردم است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه بندرعباس یکشنبه، ۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از حضور به‌موقع سپاه پاسداران در مناطق سیل‌زده کشور بخصوص در استان خوزستان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در مناطق سیل‌زده کشور به‌موقع حضور یافت و با استفاده از ظرفیت بسیج در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده است.
وی افزود: روزی که مردم در شرایط سختی قرار می‌گیرند و نیازمند به وسایل و اسبابی هستند که بتواند آن‌ها را از خطر‌ها و آسیب‌ها مصون بدارد، در شرایط سخت همه نسبت به یکدیگر مسئول هستند و مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند، درنتیجه همه باید به مسئولیت و وظایف خود عمل کنند، و به کمک یکدیگر بپردازند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس با بیان اینکه سپاه یک نیروی مردمی است، افزود: سپاه پاسداران علاوه بر پاسداری از نظام و انقلاب در همه عرصه در حال خدمت مردم و کمک‌رسانی به آنان است.
انتهای پیام

captcha