اجرای ۸۰ هزار برنامه در چله انقلاب در فارس/ تجليل از ايكنا
کد خبر: 3807121
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

اجرای ۸۰ هزار برنامه در چله انقلاب در فارس/ تجليل از ايكنا

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرایی شدن بیش از ۸۰ هزار برنامه در ۱۴ محور اساسی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در جلسه تجلیل از برترین دست‌اندركاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: در ایام دهه فجر تلاش كردیم تا با موضوع «افتخار به گذشته، امید به آینده» هم دستاوردهای معنوی و مادی انقلاب را تبیین كرده و هم روحیه امید به آینده را در جامعه تزریق كنیم.
وی از اجرایی شدن بیش از 80 هزار برنامه در 14 محور اساسی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس خبر داد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یكی از مباحث اساسی است و باید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بر روی آن كار كرده و مأموریتی به دستگاه‌هایی اجرایی محول شود.
رضایی یادآور شد: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس نسبت به سال‌های گذشته از حجم بسیار بیشتری برخوردار بود به طوری كه قابل مقایسه با سال‌های قبل نبود و همان‌طور كه مشاهده كردیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار باشكوه شركت كردند.
رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس به سیاست‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و تأكید كرد كه در تمام برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش كردیم تا برنامه‌ها مردمی بوده و شائبه دولتی شدن نداشته باشند.
وی همچنین موضوع انسجام و همدلی دستگاه‌ها را در برگزاری این برنامه‌ها یادآور شد و گفت: وحدت دستگاه‌ها موجب شد تا به انسجام بیشتری در اجرای برنامه‌ها دست یابیم و در واقع امروز باید به این نكته توجه شود كه نباید در برگزاری برنامه‌های انقلاب خط كشی كنیم و برخی را جدا كنیم.
رضایی سیاست سوم ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امید و نشاط اعلام كرد و گفت: در هفته اول دهه فجر شادترین برنامه‌ها را با رعایت خطوط قرمز اجرا كردیم چرا كه در مكتب و دین ما توجه به بحث شادی بسیار بالاست.
وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی را از دیگر ویژگی‌های برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس برشمرد و گفت: در این زمینه كارگروه‌هایی نیز تشكیل دادیم و در آن‌ها شبهاتی كه در فضای مجازی مطرح شده بود، شناسایی و در همان فضا به آن‌ها پاسخ دادیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: همچنین در این برنامه‌ها از ابزار هنر نیز به صورت ویژه استفاده كردیم چرا كه هنر اسلامی می‌تواند معجزه كند و در قرن بیست و یكم نمی‌توانیم در قالب یك برنامه خشك و بی‌روح دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب و ترویج فرهنگ و مكتب شیعه را داشته باشیم لذا سعی شد تا از ابزار هنر نهایت استفاده صورت گیرد.
وی بحث آخر را تبیین دستاوردهای انقلاب در نمایشگاه ویژه برشمرد و گفت: در پایان نیز ارزیابی توجه كارگروه ارزیابی انجام شد و در این جلسه از نیروهای فعال در این برنامه‌ها تجلیل می‌شود.

يادآور می‌شود، در انتهای اين مراسم از برترين دست‌اندركاران ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در فارس تجليل به عمل آمد كه درآن از زهرا عسكری، سردبير خبرگزاری ايكنا شعبه فارس به نمايندگی از بانوان اصحاب رسانه اين استان تجليل به عمل آمد. 
انتهای پیام

captcha