امنیت اقتصادی را در فارس تأمین كنیم
کد خبر: 3807128
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

امنیت اقتصادی را در فارس تأمین كنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با اشاره به نامگذاری سال به نام «رونق تولید» گفت: باید امنیت اقتصادی را تأمین كنیم تا افراد بتوانند در فارس سرمایه‌گذاری كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز فارس امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در جلسه تجلیل از برترین دست‌اندركاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، به نام‌گذاری سال به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری اشاره كرد و گفت: مسئولان اقتصادی و امنیتی استان باید امنیت اقتصادی را فراهم كنند تا افراد بتوانند در فارس سرمایه‌گذاری كرده و تولید را رونق دهیم.
وی افزود: بزرگترین پاسخ و لبیك به فرمایشات مقام معظم رهبری این است كه باید همه ما برای تحقق شعال سال ورود كنیم و هر كسی به نوبه خود در این زمینه نقش ایفا كند.
طاهری با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه فارس در قله است، گفت: باید همان‌طور كه معظم‌له تأكید كردند كه در قله هستیم برای تحقق منویات ایشان نیز پیشگام باشیم.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: دست‌اندركاران دهه فجر استان در سال جاری خود را برای اجرای این برنامه‌های حمايت از توليد ملی آماده كنند البته نه به صورت فرمالیته و در چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بسیاری از كارهای تولیدی در استان فارس آغاز شده باشد.
یادآور می‌شود، پایان‌بخش این برنامه تجلیل از برترین دست‌اندركاران عضو ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین رسانه‌ها بود.
انتهای پیام

captcha