تبیین «مهدويت و انتظار از منظر قرآن» در اوگاندا
کد خبر: 3807177
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

تبیین «مهدويت و انتظار از منظر قرآن» در اوگاندا

گروه بین‌الملل ـ موضوع «مهدويت و انتظار فرج از منظر قرآن» در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) در دانشکده اسلامی المصطفی اوگاندا بررسی و تبیین شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در جریان سفر خود به کامپالا، در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) در دانشکده اسلامی المصطفی سخنرانی کرد.

در این مراسم که رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا و جمعی از استادان و دانشجویان این دانشکده حضور داشتند، حجت‌الاسلام خاموشی در سخنان خود گفت: ماه شعبان که مقدمه ماه ضیافت الله است به خاطر داشتن اعیاد بزرگی از جمله میلاد باسعادت منجی موعود حضرت مهدی(عج) بسیار پربرکت و مهم است.

وی با اشاره به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، برخی از فواید انتظار و وظایف منتظران را تبیین کرد. همچنین، راه‌های دستیابی به کمال را برای استادان و دانشجویان این دانشکده تشریح کرد.

آدم سبیالا، استاد دانشکده اسلامی المصطفی، هم در این مراسم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، درصد قابل توجهی از اوگاندایی‌ها پیروان اهل بیت(ع) هستند. خداوند متعال ما را از پیروان حقیقی منجی موعود قرار داده است.

انتهای پیام

captcha