خسارت سیل به ۴۶ هزار واحد تجاری و مسکونی لرستان
کد خبر: 3807283
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

خسارت سیل به ۴۶ هزار واحد تجاری و مسکونی لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار لرستان با تأکید بر این‌که باید در آمار و ارقام حساب‌شده‌تر عمل کنیم و به عقب برنگر‌دیم، گفت: در جریان سیل فروردین امسال شش هزار واحد تجاری و ۴۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان لرستان خسارت‌دیده و این آمار باید به‌عنوان پایه باشد و بر اساس آن عمل کنیم.

خسارت سیل به 46 هزار واحد تجاری و مسکونی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، گودرز امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان یک‎شنبه، هشتم اردیبهشت در نشست شورای مسکن استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با بیان این‌که در جلسات قبلی شرکت آب منطقه‌ای استان حریم و بستر رودخانه‌ها را اعلام کرده است، گفت: بر این اساس کل روستاهایی که قرار بود جابه‌جا شود را تعیین تکلیف کردیم و قرار نیست در هر جلسه راجع به تعداد روستاها صحبت کنیم.
وی اضافه کرد: در تنها جایی‌ که مشکل داشتیم پلدختر بود و آمار اعلام شده پس نباید در هر جلسه از اول شروع کنیم و نقطه سر خط بگذاریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تأکید بر این‌که باید در آمار و ارقام حساب‌شده‌تر عمل کنیم و به عقب برنگر‌دیم، گفت: اعلام شده که در جریان سیل فروردین امسال شش هزار واحد تجاری و 40 هزار و 700 واحد مسکونی در استان لرستان خسارت دیده و این آمار باید به‌عنوان پایه باشد و بر اساس آن عمل کنیم و آمار کم و زیاد نشود.

انتهای پیام

captcha