تقدیر از برترین‌های مسابقات قرآن ورزش و جوانان خراسان‌شمالی
کد خبر: 3807321
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

تقدیر از برترین‌های مسابقات قرآن ورزش و جوانان خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برترین‌های مسابقات قرآنی ورزش و جوانان خراسان‌شمالی امروز، ۹ اردیبهشت ماه طی آیینی در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان معرفی و تقدیر شدند.

برترین‌های مسابقات قرآن ورزش و جوانان خراسان‌شمالی معرفی و تقدیر شدند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امان الله فیروزه، معاون فرهنگی و‌ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان امروز، ۹ اردیبهشت در آیین تجلیل از برترین‌های قرآنی این سازمان در دفتر نماینده ولی فقیه استان اظهارکرد: در چهارمین دوره از مسابقات قرآن ویژه جوانان و کارکنان این سازمان در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد در بخش شفاهی حدود ۲۰۰ نفر شرکت کردند که در بخش شفاهی ۳۸ نفر برگزیده و به مرحله کشوری مسابقات اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بخش کتبی نیز حدود ۷۰ نفر شرکت که نفرات برتر این بخش نیز به مرحله کشوری راه یافتند که اسامی این افراد در مرحله کشوری این مسابقات در مرحله شفاهی در تبریز اعلام خواهد شد.
فیروزه یادآورشد: این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت تحقیق ، حفظ ۱ جزء ، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و همچنین مسابقات شفاهی و کتبی فهم زبان قرآن ویژه خواهران و برادران برپا شد.
وی ادامه داد: همه ورزشکاران استان با همراه داشتن بیمه ورزشی در سن زیر ۱۵ سال می‌توانستن ددر بخش قرائت تحقیق و حفظ یک جزء شرکت کنند، همچنین ورزشکاران بالای ۱۵ سال در بخش قرائت تحقیق، حفظ یک جزء و کارکنان ورزش و جوانان در بخش قرائت تحقیق و حفظ یک جزء مجاز به شرکت بودند.
فیروزه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم‌ تا در کنار گسترش فرهنگ ورزش، ارزش‌ها را هم پررنگ کنیم، گفت: ورزشکار فرهنگی و ارزشی می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان در جامعه اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه در حوزه قرآن و جوانان به دنبال اعداد و ارقام نیستیم، افزود: این در حالیست که برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن میان جوانان و ورزشکاران بیش از پیش تلاش می‌کنیم.
یادآور می‌شود که در پایان این مراسم از برترین‌های چهارمین دوره مسابقات قرآن در بخش جوانان و کارکنان ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر شد.
انتهای پیام

captcha