کارگران برای دفاع همه جانبه از نظام آمادگی کامل و داوطلبانه دارند
کد خبر: 3807380
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

کارگران برای دفاع همه جانبه از نظام آمادگی کامل و داوطلبانه دارند

گروه سیاسی- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کشور شهدای کارگری را متمایز از شهدای سایر اقشار توصیف کرد و افزود: حضور اثرگذار کارگران در کارگاه‌ها و جبهه‌های نبرد نشان داد که این قشر زحمتکش برای دفاع همه جانبه و شهادت در راه نظام آمادگی کامل و داوطلبانه دارند.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار احمد حق‌طلب، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کشور امروز، 9 اردیهشت ماه در اجلاسیه شهدای کارگری استان کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهدای کارگر در خط مقدم جبهه مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند.
وی شهدای کارگری را متمایز از شهدای سایر اقشار توصیف کرد و افزود: حضور اثرگذار کارگران در کارگاه‌ها و جبهه‌های نبرد نشان داد که این قشر زحمتکش برای دفاع همه جانبه و شهادت در راه نظام آمادگی کامل و داوطلبانه دارند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کشور، جنگ امروز را نیز نبرد در میدان‌های اقتصاد و تولید ذکر و بیان کرد: شعار رونق تولید نشان می‌دهد که تولید بحث اصلی کشور و ثمره تلاش کارگران است.
سردار حق‌طلب در این راستا مسئولیت مسئولان را در قبال کارگران خطیر دانست و بیان کرد: باید در خدمت کردن به قشر کارگران و زمینه سازی فضای تولید برای آنان، همت مضاعف داشته باشند.
وی ادامه داد: شخصیت‌های بی‌شماری از کارگران در دوران‌های مختلف و به خصوص دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نام آنها برای همیشه ماندگار شده است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کشور عنوان کرد: شهید برونسی از فرماندهان دفاع مقدس کارگری بیش نبود که تلاش و مجاهدت و از خودگذشتگی، این شخصیت را در رتبه فرماندهان عالی رتبه کشور قرار داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به جنگ نابرابر هشت ساله ایران و عراق اشاره و بیان کرد: در حالی که بیش از ۴۰ کشور جهان در آن زمان انواع کمک ها و تجهیزات نظامی را در اختیار رژیم بعث قرار داده بودند از طرف دیگر منافقین نیز اطلاعات و نقشه های نظامی را در اختیار صدام قرار می‌دادند، جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و با تکیه بر رزمندگان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل توانست با افتخار و سربلندی در این جنگ نابرابر پیروز شود.
سردار حق‌طلب، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری را رمز بزرگ پیروزی در برابر دشمنان دانست و افزود: اگرچه امروز آمریکا در کمال بی شرمی سپاه پاسداران را تروریست معرفی کرده است اما این اقدام که در حد یک شعار باقی مانده، باعث انسجام بیشتر کشور در مقابل دشمنی آمریکا و همفکرانش شد.
وی در پایان یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران به پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی و نظامی مجهز بوده و سپاه پاسداران هم در اوج قدرت و اقتدار قرار گرفته است.
یادآور می‌شود؛ تجلیل از خانواده شهدای کارگر، رونمایی از کتاب «جاودانه‌ها» زندگی نامه ۳۳ شهید جامعه کارگری کردستان، کتاب ما ۳۰ نفر سرگذشت یکی از آزادگان دفاع مقدس، و آلبوم زندگی‌نامه علی اصغر بهاری، شهید شاخص جامعه کارگری نیز از دیگر بخش‌های اجلاسیه شهدای کارگری کردستان بود.
انتهای پیام

captcha