اجرای طرح «شنبه‌های کتاب» ویژه کانون‌های مساجد زنجان
کد خبر: 3807554
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

اجرای طرح «شنبه‌های کتاب» ویژه کانون‌های مساجد زنجان

گروه فرهنگی ــ سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از اجرای طرح شنبه‌های کتاب ویژه کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: در این طرح روزهای شنبه یک کتاب از سوی امام جماعت مساجد کشور برای نمازگزاران معرفی خواهد شد.

اجرای طرح «شنبه‌های کتاب» ویژه کانون‌های مساجدبه گزارش ایکنا از زنجان، فاطمه کرباسی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان، 9 اردیبهشت‌ماه در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اهمیت مقوله فرهنگ در رونق تولید اشاره کرد و گفت: تولید و مصرف کالاهای فرهنگی یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت افزایش تولید کالاهای فرهنگی با توجه به نیاز جامعه تاکید کرد و افزود: متاسفانه تولید کالای فرهنگی و تولید محتوا با مولفه‌های ایرانی و اسلامی به نحو مطلوب مورد توجه قرار نگرفته و نیاز به کارهای بیشتر دارد.
وی موفقیت هر مجموعه‌ای را در گرو تعامل سازنده اعضای آن مجموعه دانست و گفت: دبیری شورای فرهنگ عمومی که به ریاست امام جمعه و قائم مقامی استاندار زنجان برگزار می‌شود، برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، از این‌رو لازم می‌دانم تا از فرصت ایجاد شده در این شورا برای پیشبرد اهداف فرهنگی وهنری استان بهره ببریم.
در ادامه این جلسه سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان هم با اشاره به عملکرد این مجموعه در سال ٩٧ به برنامه‌های پیشرو در سال جاری اشاره کرد و گفت: عنوان دبیرخانه کانون‌های مساجد استان‌ها به ستاد کانون‌های مساجد تغییر کرده است.
حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه مقرر شده شورای سیاست گذاری برای ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان تشکیل شود، ادامه داد: برنامه‌هایی به صورت کارویژه برای ١٥ کانون در استان تعیین شده است تا به تولید کالای فرهنگی نیز بینجامد.
وی به اجرای طرح شنبه‌های کتاب ویژه کانون‌های مساجد کل کشور از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این طرح روزهای شنبه یک کتاب از سوی امام جماعت مساجد کشور برای نمازگزاران معرفی خواهد شد.
این مقام مسئول به طرح گروه‌های بچه‌های مساجد و فعالیت در عرصه تئاتر و سرود هم اشاره کرد و گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان امسال با شعار «هر مسجد یک گروه سرود» فعالیت خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام
captcha