راهی که در غیبت کبری گم کرده‌ایم
کد خبر: 3807586
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
مبلغ حوزوی تشریح کرد؛

راهی که در غیبت کبری گم کرده‌ایم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام محمود لطفیان سرگزی گفت: ما در غیبت کبری، راه را گم کرده‌ایم؛ از یاد برده‌ایم از کجا و برای چه آمده‌ایم؟ بدانیم وظیفه بزرگ ما شناخت خداوند و حجت اوست که آن را از یاد برده‌ایم.

راهی که در غیبت کبری گم کرده‌ایم
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کارگاه آموزشی «شاخصه‌های جامعه مطلوب گام دوم انقلاب از نگاه نهج‌البلاغه»، با شعار «جامعه مهدوی از شعار تا واقعیت» با حضور جمعی از طلاب، دانشجویان و ائمه جماعت، دوشنبه، 9 اردیبهشت‌ماه در شبستان مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمود لطفیان سرگزی، مدیرعامل پژوهشکده مطالعات صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه در این کارگاه آموزشی گفت: ما در غیبت کبری، راه را گم کرده‌ایم؛ امامی که اصل تمام خوبی‌هاست را از خویش رانده‌ایم و به داشته‌های بی‌ارزش و کم‌ارزش خود دل‌خوش هستیم؛ از یاد برده‌ایم از کجا و برای چه آمده‌ایم؟ بدانیم وظیفه بزرگ ما شناخت خداوند و حجت اوست که آن را از یاد برده‌ایم.
استاد مرکز تخصصی نماز و مهدویت بیان کرد: گاهی اوقات لازم است به راهی برگردیم، که پیش‌تر آن را رفته‌ایم و این به خاطر کمک به کسی است که می‌خواهد راهی را طی کند که ما قبل او، از آن گذشته‌ایم.
وی تأکید کرد: نکند در بالاترین مرحله دین و زندگی یعنی امامت، شاگرد کلاس اول هم نشویم؟ نکند با چسبیدن به کارهای کم‌ارزش و یا بعضا بی‌ارزش که نه به درد دنیا و نه آخرت‌مان می‌خورد، خَسِرَ الدُّنْیَا وَالْآَخِرَةَ شویم.
محمود لطفیان
انتهای پیام
captcha